göra om wma till mp3

tralala

Trådstartare
har äntligen fått tillgång till internet på min dator *jublar* tänkte att jag skulle göra om mina wma filer till mp3 så att jag kan spela dom i min mp3-spelare. min fråga är nu: hur gör man? :confused:

//Linda :bump:
 
vet inte hur man gör, men i en hel del mp3-spelare kan man ju spela wma-filer oxå... jag antar att du redan kollat upp det, om inte kan det vara värt att kolla det så slipper du göra om.
 
det finns en del program som kan göra om wma till mp3.

men har du rippat det från egna skivor så föreslår jag att du gör om det i tex musicmatch bara att trycka på download basic.. gratis och lagligt ;)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag bor i mittenhuset i en radhuslänga i vår brf. I dagsläget måste jag gå genom huset med ogräs och tex gräsklipparen. Eller över mina...
Svar
16
· Visningar
1 291
Senast: Verdandi
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 004
Senast: Gunnar
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 877
Senast: Crossline
·
Hästmänniskan Hej! Har en tjej som hyr in sin häst hos mig på lösdrift. Då det var väldigt spartanskt till en början fick hon en hyra på 1000kr/mån...
2
Svar
28
· Visningar
5 945

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp