Göra en pinnad tråd om bomlösa sadlar?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare joneya
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 864
J

joneya

Trots att man är alternativ-fantast så börjar det kännas lite ledsamt med 101 trådar om bomlösa sadlar där folk upprepar samma frågor och får ungefär samma svar. Så kanske vi borde ha en pinnad tråd om bomlöst, som med "Lädervård"? Samla ihop allt under samma tak...

M.v.h. från en bukefalare som älskar bomlöst men inte vill svara på samma frågor 101 gånger för att folk inte orkar bläddra lite i arkivet :angel:

Sv: Göra en pinnad tråd om bomlösa sadlar?

Håller med! :bow:

Det är rätt många som PM:ar och frågar, men jag har liksom inte så mycket att tillföra utöver det jag redan skrivit i olika trådar.

Håller ABSOLUT med!

Det här "trenden" med bomlösa sadlar kommer nog att hålla i sig ett bra tag och det finns många som fortfarande precis fått upp ögonen för dessa sadlar och har frågor och det kommer nya bomlösa modeller ständigt så en pinnad tråd skulle vara perfekt!

En jättebra idé :idea:

Jaaaa! Hallå moderator!

Är moderatorn på semester eller? :D Det finns ju även en tråd om att pinna en Börjes-tråd, om moderatorn tycker det är onödigt kan ju denna åtminstone skriva detta i trådarna :smirk:

*hjälper till att putta upp*

Definitivt - hallå moderatorn!!! ;)

/Camilla

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 821
Senast: QueenLilith
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
6 059
Senast: mackan
·
Relationer Varning för en lång skriva-av-sig-tråd... Hur lika måste man egentligen vara i en relation? Jag har en relation sedan drygt 4 år... 30 31 32
Svar
631
· Visningar
43 244
Senast: norrsol
·
Kropp & Själ Och man egentligen mest känner sig fånig? Egentligen har det här väl hållt på av och till sedan några år tillbaka men mest de senaste...
Svar
3
· Visningar
3 231
Senast: Meggan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka