Göra egna ridleggings?

Någon som gjort egna ridleggings eller ridtajts? Vilken silikon har ni använt osv? :)
Jag sydde ett par i helgen. Har beställt stop sock att ha till silikon men har inte hunnit få hem det än. Så jag får se om det blir bra :)
Letat och letat efter tyg med silikonprint men har inte hittat något :(

Jag har funderat på att ta ett par vanliga yoga pants och lägga på silikon på, så skriv gärna sen hur det blev och om det håller! 😁

Jag har provat att lägga stop sock på ett par vanliga träningsleggings. Lätt att använda och fäste bra på tyget, men gav väl inget vidare "stopp"...

Liknande trådar

Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 441
Senast: Svartkatt
·
Hästvård Jag behöver er hjälp buke-vänner! Jag står inför ett etiskt dilemma med min häst som skadar sig gång på gång. Han är 5 år och jag har...
Svar
17
· Visningar
1 819
Senast: Willys
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
662
Senast: Cattis_E
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 403
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V