Göra egen lekkedja?

QueenOfDarkness

Trådstartare
Kan det gå?

Har inget behov av en sådan, men av ngn anledning så satt jag i dom tankarna :)

Kan man inte typ bara ta en gammal hundkedja till det? :idea:
Eller bara ta en liknande kedja och sätta typ nyckelringar i ändarna?

Kedjan ska ju ändå bara hänga där :)

Sv: Göra egen lekkedja?

Går att ta vilken kedja som helst som känns trevlig att ha i munnen. Men om den är tänkt att användas till bett utan metallkärna (alltså som säkerhet om bettet går av) så se till att ha riktiga ringar!! Nyckelringar dras ut vid minsta lilla tryck. Ska den bara hänga där som du uttrycker det till vanliga metallbett så spelar styrkan i ringen mindre roll.

Sv: Göra egen lekkedja?

Oki :)

satt mest och funderade bara om detta.

Tycker att detta ser ut som ett bra alternativ,
istället för att testa "tusenochett" olika bett med rullar och grejjer när det kanske bara räcker med denna lilla manick :D
(missförstå mig rätt, har inga som helst problem med "rullbett" & dy.l, har bara problem med att det bara finns stora strl)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 244
Senast: Iamia
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 625
Senast: 13579vas
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 299
Senast: Edla
·
Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått... 2 3
Svar
53
· Visningar
5 947
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka