M
Midnight_Rose
Någon som gör det? Vad blandar ni ihop?
![Bump :bump: :bump:](/bilder/smilies/bounce.gif)
![Bump :bump: :bump:](/bilder/smilies/bounce.gif)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gör också eget men har det att blanda med.Min ena tik är ibland(ofta) väldigt petig med maten och vägrar äta bara torrfoder.Eftersom jag inte är jätteduktig med vad hundar behöver i mineral,kalk och vitaminväg så blandar jag som sagt vad med torrfoder.Men det jag brukar göra hundmat på brukar bli ris,grönsaker,potatis,nötfärs,lever,blodpudding,grishjärta och diverse köttprodukter som ofta säljs ut billigt någon dag innan de går ut i datum.Därtill har jag omega3 olja och lite matrester islängt också.Det brukar uppskattas av båda hundarna![]()
Jag ger Zaga frysta Kycklingvingar/kycklingklubbor som tillägg till hennes torrfoder, det kan väl inte störa eller rubba balansen eftersom jag inte ger henne överdrivet mycket?
Jag ger Zaga frysta Kycklingvingar/kycklingklubbor som tillägg till hennes torrfoder, det kan väl inte störa eller rubba balansen eftersom jag inte ger henne överdrivet mycket?
fisk- fläsk- fågel ben fryst eller ej, så är det alltid en skaderisk för att benen är så tunna och kan bli små vassa bitar som river. (Hör med veterinären vetja.)
Vill man promt ge ngt så finns det ju gott om fryst hundfoder man kan blanda i torrissarna.
Frysben = F![]()