Jag kan inte förstå hur man kan föreslå att begränsa vattnet åt en törstig hund (som står under veterinärvård, vilket står i TS) bara för att man inte vill ha kiss på golvet
Blöjorna jag har hittat som passar sitter antingen som skräp och ramlar av eller håller inte så mycket kiss. Bebisblöjor är hon för liten för. Så därför är blöja hela natten inget alternativ.
Utekiss på natten är tyvärr inte heller möjligt då jag bor i lägenhet och inte bara kan släppa ut henne och de andra skäller när vi går ut så jag vill inte störa grannarna. Hon säger heller aldrig till när hon behöver ut utan hoppar bara ned och kissar utan att jag vaknar.
Idag har jag först skurat med cillit bang och sedan öst ut ättika som har fått ligga och dra och golvet känns faktiskt rätt fräscht hittills men det stinker fortfarande ättika i hela lägenheten så det är svårt att utvärdera ännu.
Frottén har inte kommit men jag lyckades fixa kisskydd så det har jag lagt där det kissas mest. Vi får se hur det ser ut imorgon!
Kattlåda hade ju varit det allra bästa men iom att hon inte visar alls när hon behöver kissa så vet jag inte hur jag ska kunna lära henne det. Hon kan skutta runt som vanligt och sedan bara *sploff* så är där en pöl på golvet utan att jag ens sett henne göra den