R
Raderad medlem 94602
Hon har en makalös förmåga att gå från superlydig och seriös till hjärndött flams.Golden/schäferblandis, förstår jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon har en makalös förmåga att gå från superlydig och seriös till hjärndött flams.Golden/schäferblandis, förstår jag
Två rasbeskrivningar i skön föreningHon har en makalös förmåga att gå från superlydig och seriös till hjärndött flams.
Jag tror det handlar mycket om vad en själv vill ha ut av sitt hundägande och vilka hundar en träffar.Ni säger emot varandra och det hjälper inte
Har haft koll på Blåguls hundar i ett par år, tyvärr är det ju lite långt bort. Men Respons ska jag kolla in igen.
Kolla hennes instagram! Livsfarligt, man blir nästan sugen på golden
Du är bara avis för att hennes hundar har så bra bordsskickOMÖJLIGT! Hur gulliga hennes hundar än är så trumfar det inte labbe hörrududu.
Jag tror som flera andra att det säkert kan handla om linjer. Mina två har haft delvis samma linjer. Vår första tjej var farfars syster till vår yngre . Men den senare hundens uppfödare köpte in en annan hona från andra linjer, men den valde hon att inte avla på sen just för att de tyckte att hon var lite för skarp och hyper. Så det gäller säkert att hitta rätt linjer, men det gäller väl nästan alla raser .Ni säger emot varandra och det hjälper inte
Har haft koll på Blåguls hundar i ett par år, tyvärr är det ju lite långt bort. Men Respons ska jag kolla in igen.
Vi hämtade vår första golden för 4 veckor sen. Sambon har orecis tagit jägarexamen så han hade helst velat ha en jaktgolden. Men det fick bli "en vanlig". Hennes pappa är dock champion i viltspår så vi hoppas hon kommer gilla den typen av träning sen.
Ja ja så är det kanske, men det låter braNu sticker jag kanske ut huvudet, men ett viltspårschampionat bör alla hundar med en nos klara av
OMÖJLIGT! Hur gulliga hennes hundar än är så trumfar det inte labbe hörrududu.
Så himla fin hund! Och fint skrivet.Jag är HELT fast i retriverträsket nu och kan inte tänka mej en annan ras.
Har en jakthunden, Vera, som är verkligen en helt fantastisk hund. Otroligt arbetsglad, full av energi, värme, glädje och kärlek.
Min Vera är otroligt vänlig, kramgo, älskar närhet, klapp och kel. Belönas liks bra med godis som med boll som med gos.
Men jag har lagt mycket tid och träning på henne, de kan jag inte förneka. Sen har hon älskar att lära sig, älskar att träna och jobba och ställer upp på allt.
Bryr sig inte om varken andra hundar eller människor och går alltid lös. Sticker inte på vilt men detta har jag såklart tränat mycket - visselpipan lyder hon blint i alla lägen.
Det är mycket fart, glädje och kärlek i denna ras men hon trivs såklart som bäst när hon får arbeta å röra sig
Sen bjuder hon på många skratt genom alla sina otroligt roliga knäppa retrieverryck som kommer i tid & otid
Så vacker! Något helt annat än de feta vaggande vita jättar jag har sett.Jag är HELT fast i retriverträsket nu och kan inte tänka mej en annan ras.
Har en jakthunden, Vera, som är verkligen en helt fantastisk hund. Otroligt arbetsglad, full av energi, värme, glädje och kärlek.
Min Vera är otroligt vänlig, kramgo, älskar närhet, klapp och kel. Belönas liks bra med godis som med boll som med gos.
Men jag har lagt mycket tid och träning på henne, de kan jag inte förneka. Sen har hon älskar att lära sig, älskar att träna och jobba och ställer upp på allt.
Bryr sig inte om varken andra hundar eller människor och går alltid lös. Sticker inte på vilt men detta har jag såklart tränat mycket - visselpipan lyder hon blint i alla lägen.
Det är mycket fart, glädje och kärlek i denna ras men hon trivs såklart som bäst när hon får arbeta å röra sig
Sen bjuder hon på många skratt genom alla sina otroligt roliga knäppa retrieverryck som kommer i tid & otid