godkänd id-kontrollant för varmblodiga travare...

amalia

Trådstartare
I passansökan för den varmblodiga travaren står det att veterinär/godkänd id-kontrollant får fylla i konturdiagrammet.
Nu till min fråga. Får vilken veterinär som helst göra det (så tolkar jag det) och var får man tag på en lista över godkända id-kontrollanter för just varmblodiga travare? Det står ingenting på stc hemsida...
Är det någon som vet?

Sv: godkänd id-kontrollant för varmblodiga travare...

Vilken svensk veterinär som helst får göra ID-kontrollen.

Jag har för mig att listan över STC:s kontrollanter står på deras hemsida, får nog kolla det igen!

Japp, det står på STC:s hemsida.
Kolla under Info & Regler, hästpass så hittar du listan!

Tack! Föstår inte varför jag inte hittade den förut... :confused: Kommer antagligen be vet. göra det i samband med vaccinationen nästa sommar.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 426
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 412
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 630
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 346

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka