Godkänd hingst

Sv: Godkänd hingst

GRATTIS...han är verkligen kanonfin :love:
Men är det värstingungen menar du??? :angel:
han ser så beskedlig ut så :rofl:

Grattis!!!!.
Nu behöver du ju inte deppa längre över resultatet på 3-årstestet ;) .
Han ser verkligen kanonfin ut.
Du kanske får ett sto från mig nästa år på betäckning, om jag nu vågar ta något mer föl på henne, sen hon förlora sitt föl för en vecka sen.
Men än en gång, vilken snygging!!!

Tack! Nej jag gör bruksprov nästa år i stället. Han skulle säkert klarat det i år men jag hade varken vagn eller sele med mig och nu har jag ett år till att träna.

Du är så välkommen ;)

Japp... Men jag var nog lite arg och elak när jag skrev det. Det är hormonerna som spökar egentligen. Han är väldigt snäll på alla sätt: rida, köra, hantera allmänt.

Hej!

Nej de resultaten är som bortblåsta nu :) Härlig revansch!

Har du shetland? Det visste jag inte, tråkigt med fölungen :(

Gonkan: glömde... Han mätte 95-15 cm

Hej.
Har ett 4-årigt shettisto från Östertorp.
Hade mycket shettisar förut, men sen har vi mer och mer gått över till welsh.
Har i allafall lyckas föda upp ett diplomsto efter Glettnes Rockall
Men efter mycket tragiska fölningar och andra omständigheter så beslutade vi att sluta med den lilla uppfödningen vi hade.

Senast ändrad av en moderator:

Jasså, vem då? Du kan väl pm:a om du inte vill skriva namnet här. Jag har köpt ett av mina avelsston från Östertorp (fast hon är inte född där).

Jaaa!! :D

GRATTIS till en fin framgång och en jättetrevlig ponny! :banana: :bump: :bow: :banana: :rofl: :bow: :bump: :banana: :banana:
Verkligen jättekul! Jag skall göra ett nytt försök med min lille NF-hingst till våren, han har gjort fint i från sin på tävlingsbanan (hoppning o lätt flt) under 2004, och har bl a kvalat till ponnychampionatet i hoppning.

JÄTTEGRATTIS!! :)

Hlsn Helena

Min ponny bor lite längre bort i Närtuna :-) så därför åker jag den där hemska kurviga vägen några gånger i veckan.

WOW!!! Vilken liten snygging! Gratulerar jättemycket!

Wow! GRATTIS!! :bump: :banana: :bump: :banana:

Så det är till att bli hingsthållare nu då ;)
Ska du ha honom hemma till våren eller ska han ut på station?

Grattis!!!!
Då blir vi många som har hingst nästa år! Kul med lite annonser i tidningen till våren;)

Grattis!!!! :) :) :)

Kul med en så fin skäck till i avel!!!! Vad har han för stam?

Jag har själv ett musblackskäcksto, som skall betäckas till våren.
Hon är efter Amigo.

Synd att du bor så långt ifrån mig!!!!

:banana: :banana: :banana:
vet precis hur det känns i magen, upplevde det förra året med min pålle som fick brons på sin första utställning...

GRATULERAR!!!! :bump: :bump: :bump:

Liknande trådar

Avel Två veckor till årets första treårstest, så nu drar jag igång denna tråden igen! :) Här diskuterar vi alltså de hingstar som godkändes...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
10 940
Senast: athena
·
C
Avel :bump: Nu är det snart dags. Spänningen stiger och 71 hingstar är anmälda till bruksprovet, men vilka är dom ? Tänkte därför nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 696
Senast: ancan
·
F
Avel Jag har 3 stycken shettissto som jag ALLTID har betäckt med godkända hingstar. Nu till min fråga om jag köper en hingst som är 2 år och...
Svar
2
· Visningar
849
Senast: Masse
·
R
Träning I min väninnas stall finns det en tjej som har 2 hingstar. Ej godkända för avel så de används bara som ridhästar säger hon (har aldrig...
Svar
12
· Visningar
1 186
Senast: mizz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka