Godisväska!

peace

Trådstartare
Var köper jag en bra stor rejäl (inte för sladdrig)godisväska ?
Hur gör ni andra? TIPS:bow:

Sv: Godisväska!

Jag har väst vid träning. Många bra fickor! Tydlig signal till hunden att nu är det jobb som gäller.

Sv: Godisväska!

på sommaren har jag en slags påse som man knäpper fast på byxan med en speciell makapär (åh , jag är så bra på att förklara) man kan dra åt den med dragsnöre. Det finns att köpa på alla djuraffärer som finns. På vintern har jag en speciell "hundjacka" som har stora, rejäla fickor där det får plats både leksaker och godis.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
777
Senast: MML
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 071
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Rastgården/hundparken jag brukar besöka är i storlek av halvannan fotbollsplan. Men var för ett tag sedan till en större stad i...
Svar
13
· Visningar
929
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka