Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi hade en hemmagjord kalender när jag var barn. Där la mamma allt ifrån små leksaker, underkläder (lycka när man fick trosor med Disneyprinsessor på!) och olika typer av godis. När vi barn blev större fick vi vara med och bestämma och lägga i själva. Jag fortsatte upp i gymnasieåldern
Finns ju kalendrar med små fickor man kan fylla själv. Då kan du bestämma både sort och mängd.
Det finns med skumtomtar
Köp skumtomtekalender till alla då.Problemet är nog att de chokladätande barnen inte skulle gilla att vissa får en stor skumtomte och de en minichokladbit.
Köp skumtomtekalender till alla då.
Sonen på fem gillar inte choklad men utbudet av likvärdig kalender verkar obefintligt. Det närmaste jag hittar är haribos-kalender men det är också sex gånger så mycket godis.
Sonen på fem gillar inte choklad men utbudet av likvärdig kalender verkar obefintligt. Det närmaste jag hittar är haribos-kalender men det är också sex gånger så mycket godis.
Ja men jag har tre barn. Då det skulle innebära tre kalendrar med fickor och 72 godisar. De övriga två äter choklad. Dessutom är mina barn ligister och skulle råna dem om det vore så att det skulle sitta uppe på väggen.
Ja men jag har tre barn. Då det skulle innebära tre kalendrar med fickor och 72 godisar. De övriga två äter choklad. Dessutom är mina barn ligister och skulle råna dem om det vore så att det skulle sitta uppe på väggen.
Fast en liten skumtomte och en chokladbit är väl ungefär samma tänker jag?Det blir ju godismässig bra likt Haribos godiskalender.
Fast en liten skumtomte och en chokladbit är väl ungefär samma tänker jag?