Goda råd dyra! Tre ska bli en.........

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Fenestra
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 1 739
Sv: Goda råd dyra! Tre ska bli en.........

Haha egentligen inget speciellt "men" :D Jag har chansat på att han stannar tills nästa år eftersom jag också ska sälja 2008-fölet (skulle inte kunnat sälja ett Caressini-föl eftersom det med stor sannoliket skulle bli väldigt fint och jag skulle velat ha det själv :angel:). Jag tog samma hingst som i fjol, Careful, eftersom det var ett säkert kort. Men som sagt, är han kvar tills nästa år och allt går bra med fölning m.m. så ska jag absolut satsa på honom!

Återkommer imorgon med lite bilder :bump:

Sv: Goda råd dyra! Tre ska bli en.........

Åhh... va spännande! Ska bli jätte kul att få se bilder! Jag skickar ett pm till dig!

Nu är ju frågan vem av killarna som med störta sannolihet kommer att stanna här....:confused:

Liknande trådar

Avel Jag går i hingstfunderingar till mitt sto som skall betäckas nu under våren. F. 2003 170cm hög e. Rubiquil (Rubinstein I) u. Inette ue...
Svar
0
· Visningar
1 590
Avel Mitt sto är skadat och nu måste jag snabbt bestämma mig för hingst om jag ska hinna betäcka. Jag vill ha massa förslag! Sto: Aerline...
Svar
17
· Visningar
2 262
Senast: Zog
·
Avel Sitter och grubblar på hur jag ska göra med hästeriet i framtiden. Så om ni nu tittar strikt ur avelsmässigt perspektiv - vilket av...
Svar
11
· Visningar
1 617
Senast: Fredag
·
Avel Hej, jag var inne här för längesen och startade en tråd. Men hittade tyvärr inte den så jag skapar en ny. Min häst har gått o skadat... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 842
Senast: Rifer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Tandutdragning komplikationer