God Jul från BusNissarna.

bananabambi

Trådstartare
Förra året vill jag minnas att vi hade en speciell tråd med bara julbilder, den idén hoppas jag ni andra är på i år igen.

Elis och Alvin hälsar God Jul :)

Sv: God Jul från BusNissarna.

Åh vilka fina bilder. :love:

Jag ska visa mina när vi skickat ut julkorten, är så många som ska få som läser här & jag tycker det är så trist då dom sett korten innan...

Här är ett av de julkorten jag gjort:

Ska göra ett med bara barnen, men har inte kommit på hur jag ska göra ännu, har så många fina bilder så jag vet inte vilken jag ska välja.

Tack :)

Ja, det går att göra mycket fint bara man har en kamera så grunden blir bra.

Tack :)

Ja, det går att göra mycket fint bara man har en kamera så grunden blir bra.

Min kamera är sönder:(

Synd att du bor så långt bort för då hade du fått komma hit och fota mina barn och göra julkort:angel:

Den sista var jättefin, helt underbar!

Jag hade gärna kommit, om det hade funnits kaffe :angel: Kameran följer nästan alltid med, på gott och ont. Ibland har jag svårt att koncentrera mig på det jag EGENTLIGEN tänkt göra, bara för att jag vill passa på att fota :o

Den där de pussas älskar jag. De ser så syskonkära ut. Tur att jag lyckades få ihop ett julkort med alla bilder i, för det är så svårt att välja.

Dock ska jag göra om bakgrunden lite tror jag. Eventuellt en svart bakgrund med lite stjärnor...

Jag hade gärna kommit, om det hade funnits kaffe :angel: Kameran följer nästan alltid med, på gott och ont. Ibland har jag svårt att koncentrera mig på det jag EGENTLIGEN tänkt göra, bara för att jag vill passa på att fota :o
Jag dricker inte kaffe själv, men nog finns här kaffe:D Så det är bara att komma:idea:

Jag vill ha en kamera!!!:cry:

Jag borde verkligen lämna in min kamera på rengöring, men jag fasar för att det ska ta veckor innan jag får den tillbaka. Så jag får fortsätta photoshoppa bort de där små dammprickarna som jag ibland ser allt för tydligt :o

Kul tråd!!

Här kommer våra två förslag på julkort.. Just nu lutar de åt det gråa kortet..

RASMUS1.jpg

rasmus2.jpg

Magini; Men oj vilken vacker ögonfärg han har!

Bananabambi; Vilken söt puss-bild :D

Jag kommer skicka digitala dopinbjudan och eftersom vi ska ha de mellan jul och nyår så blir de lite julkortsaktigt. :) Vilket tycker ni är bäst.

Men ska inte föräldrarna ( dvs du och pappan ) också stå med ?

Rasmus med familj eller något iaf ?

Det var jättefina julkort/tackkort båda två, men jag håller också på det gråa :D

Men ska inte föräldrarna ( dvs du och pappan ) också stå med ?

Rasmus med familj eller något iaf ?

Det var jättefina julkort/tackkort båda två, men jag håller också på det gråa :D

Ja det har jag funderat på oxå! Jag ska nog ändra till "med familj"..

Liknande trådar

Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
471
Senast: Twihard
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 556
Senast: Acto
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 917
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 146

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat