God fortsätterning.

P

pufffan

Önsker jag er alle.
Hoppas att ni alle har haft det bra och att ni unge int har ont i skall i dag. Jag var hoss Valdemar igår och åt en ljuvlig rådjurssadel må ni tro. Jo, vi tog allt lit vin och snaps med. Det var riktigt trevligt må ni tro. Vad gjorde ni unge igår då? Hoppas att det blir ett bra år dette som kommer nu.
Vill bare skriv av mig lit.

Sv: God fortsätterning.

Gord fortsättning på dig med!
Jag, mannen och 2 kompisar satt i ett vedeldat badkar och kollade på andras raketer. Hästarna stod i sin hage jämte och tittade på. De tyckte nog inte vi var kloka...
Blir det kälke till Valdemar nu under vintern?

God fortsättning till dig puffan o alla andra!!
Jag var bara hemma och tog det lungt, jobbade idag på morgonen så nått festande blev det inte. Men Pommac går alltid! :D
Samt att jag var på kryssning (sthlm/åland) i mellandagarna och då festade man ganska villt :D
Hehe dagen efter var alla trötta men jag o en kompis tänkte redan på en resa till, då gärna en 48 timmars! :D

/Lisa

God fortsättning på er allihopa. Ja jag hoppas ni hade det roligare än vad jag hade det igår, tillbringade dagen kvällen och natten på soffan med feber, huvudvärk, förkylning och väldigt mycket synd om mig... Det är tur man är kvinna så man överlever detta. :rofl: :smirk: Men vaknade iaf fem i tolv av alla smällar som var...

God fortsättning, Pufffan och alla andra!
Firade tillsammans med yngsta dottern in det nya året. Maken jobbade natt, och dotter nr 1 i ordningen gick till en kompis direkt när vi ätit.
Fyrverkerier ser vi en del hemmifrån, tyvärr hade hästarna hunnit se några innan vi tog in dom, så dom var rätt stressade runt 12-slaget när det small för fullt. Var en stund i stallet och pysslade med dom, och gav lite extra hö.
Tidigare på dagen hade vi varit ute på en slädtur, och också hunnit köra lilla russet med timmerkälke. Precis lagom till henne, och jättekul att åka på!

Lotta

Tack desamma.
Jag & sambon hade middagsbjudning här hemma med lite vänner....det var super lyckat..så lyckat att folket inte gick hem förän vid lunchtid igår. :D :banana:

God fortsättning allihop!!:)
Här firade vi med trerätters och TP. Jag och sambon, syster och hennes sambo och våra föräldrar. Lagom roligt, orkade inte ha nån stor fest.:D

God fortsättning till er alla önskar jag och walle! :bump:

Tillbringade nyårsafton tillsammans med min pojkvän:love: , gjorde en underbar middag och sedan blev det en massa mys och skumpa till tolvslaget. första gången jag firat inne i uppsala men raketerna syntes bra även där!

Tack, pufffan. Du är allt bra rar du.. Vi var hoss ett par bekanta. Vi har 5 mil dit. Men det tog oss över en timma att komma hem då det snöade så grymt mycket. Vi åt en underbar gryta som var stark med räkor i . Jätte gott. Väl hemma så blev det ett glas med vin. Jätte gott det med.

Liknande trådar

Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
551
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 691
Senast: tara
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 503
Senast: Ragdoll
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 494
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24