Gnagare klubb

T

tessan_81

vad torr ni om starta en klubb i första hand i norra sverige för alla gnagare som kan tävla med båda marsvin , hamstrar, kaniner och andra gnagare

då ska man kuna tävla i marsvin race
hamster vet jag änu inte
kanin kanse som i övrig hoppning
råttor tror jag rått agilty

mer kommer ej på nu. säg vad ni tycker

Sv: Gnagare klubb

då ska man kuna tävla i marsvin race

Tanken är väldigt söt men jag har svårt att se detta framför mig :D Mina kan på sin höjd lunka fram om man lockar med mat men mycket till race är det inte.

Senast ändrad av en moderator:

jag har set det nånstans.

ni som tycker iden är bra talal gärna om vart ni bor.
även om ni vill vara med och dra i gång deta för behövs ju mer än 1 persosn till deta. :)

:eek:
Jisses vilken fart det var på en del.

tro du att det skulle vara skoj då? för min ide var man körde kaninhoppning och marsvins race från början. min dröm vore man fick till riksförening med tiden så att klubbar över hela sverige kunde ansluta sig till huvud klubben.

sedan vad torr ni om man säter man måste mins ha två djur sorters tävlingar alltså man kan ha en klubb för kaninhoppning och marsvins race eller rått agilty och kaninhoppning eller likande man kan ha fler än 2 arter säga i klubben

men om vi säger fins en klubb i skånne osm kör marsvin race och kaninhoppning så kan faktis starta en rått agilty och nåt med hamstrar klubb
trro ni man kan ha race för hamstrar också?
vad tror ni om deta då?

Föreningar kräver rätt mycket tid, engagemang och uppoffringar. Pappersarbeten, möten etc. Men det är kul, kanske lite svårt att börja bara sådär dock.
Att göra något riksteckande tror jag nog inte så mycket på eftersom det redan finns artklubbar som är riksteckande. Men det finns ju en smådjursförening i skåne/södra sverige som har hållit i gång i massor av år som ni i norr borde göra en rip off på :p

jo jag vet det finns en i skåne. jag vet också kräft mycket papers arbete än å länge jag mer tänkt bolat iden ser om fans intrese och hitat några i första hand från gävle och uppåt osm var intreserad.

finns själv i sundsvall. sedan jag tänkt om börjar rikta in sig på ett djur på det sätet byger upp klubben tills man har flera olika djur sorter.

Liknande trådar

Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 550
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 482
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
11 928
Senast: liiinnea
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 324
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV