Globus scandic träns

*tove*

Trådstartare
Något som har ett Globus scandic träns? Är det någon vidare kvalite? Det är ju verkligen jättebilligt. Är på jakt efter ett brunt träns eftersom jag snart får hem en brun sadel, men jag har inte hittat nått jag gillar direkt så jag funderar på ett globus scandic tillsvidare. Har dock bara sett bild på nätet så jag skulle vilja veta om någon har koll på hur det är?

Sv: Globus scandic träns

Jag har haft ett som skickades med hästen när hon såldes. Verkligen jätebilligt vet jag inte, tror jag gav 300 för det, billigare går ju def att hitta.

Tyckte det var helt ok.

Sv: Globus scandic träns

Tack för hjölpen, tror dock jag har hittat två andra bruna träns som jag gillar nu. Så nu gäller det att kunna bestämma sig över dom bara ;) (och förstås vänta på sadeln och se om den passar).

Jag har sett globus scandic på tre olika ställen och på alla ställena har det kostat under tre hundra. Så mycket billigare träns hittar man nog inte, men jag menade inte att jag ville hitta det billigaste tränset som fanns utan om det kunde vara något vidare kvalité med tanke på det billiga priset.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 878
Senast: ildiko
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 543
Senast: ildiko
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att... 2
Svar
38
· Visningar
5 821
Senast: Liran
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 676

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Shettistråden del II
  • 07:or del 23
  • Stora shoppingtråden III
Tillbaka