Globus Esperanza

Sparvoga

Trådstartare
Någon som har en sådan? vill ha alla åsikter. Har en clic cc nu men den passar inte, har hört att esperanzan är i lite dåligare kvalitet

Sv: Globus Esperanza

jag har en globus esperanza den har jag haft ganska länge i ca 3 år och den är fin än,det beror väll på hur mkt man smörjer och grejar... har köpt en clic cc nu

Ok, är dom sköna att rida i? Clicen tycker ju jag är kanon skön. Men om jag förstått saken rätt så passar dom olika hästar

Esperanzan har lite sämre läder än Clicen, men man får ju vad man betalar för.. Dock så är det ju en helt okej sadel ändå för det priset.

Vad är det för storlek på din Clic CC? Färg? Jag letar nämligen efter en sån till min häst. Sugen att sälja ;)?

Jag har en globus clic dressyr som ligger jättebra på min häst och sadelutprovaren rekommenderade hoppsadeln till honom också. :bump:

Jag har beställt hem en Esperanza då den känns bättre än Clicen eftersom den går att stoppa om :) Om hästen bygger muskler eller ändrar form lite. Jag tycker Esperanzan verkar jättebra och den håller säkert jättelänge bara man vårdar den! :D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
965
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter en ny ridhjälm då den jag har nu har alldeles för dålig ventilation! Min upplevelse är att många...
Svar
3
· Visningar
485
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 537
Senast: Hazel
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 558

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg
  • DIY hästvård