Globus dressyrsadlar

soffie

Trådstartare
Jag klämde och kände på en sådan i Falsterbo och tyckte de verkade himla sköna! De var också höga i fram och hade cutback. De är ju så billiga, och då undrar man ju om de är någe skumt... Nån som har erfarenhet? Tror de skulle passa min hästs höga manke, och djup sits hade den med.

Hej!

Har en, älskar den. Underbart mjuk, passar pållan perfekt(bred rygg, något överbyggd bak) och vi trivs makalöst med den båda två!/ Lavinia

...har både hopp och dressyr från Globus... helt ok, kanske mest för pengarna tom... Har även Cliff Barnsby, Passier, med flera...och tycker Globus nya sadlar är toppen, glöm deras äldre modeller...

Sv: Re: Globus dressyrsadlar

gå in på www.globussport.se där hittar du alla sadlar. priserna ligger på 5500-9500 (beroende på vilken modell och var du köper dom)

jag har en Globus Clic (dressyr) och den är helt underbar! har haft ett helvete at hitta sadel till min häst, och nu när jag hittat den här säljer jag den inte i första hand.... :)

vilken modell har du?

Finns det någon ridsport butik där dom finns hemma för beskådning, runt sthlm, uppsala trakten?

Skulle vilka se och klämma lite..

Hej!

Jag har en turner, som jag köpt på mustang i typ Märsta. Där finns fler. En tjej i stallet kom också hem med en globus från Mustang och hon älskar den så mycket att den bor hemma över nätterna../ Lavinia, vars sadlar ännu så länge bor i stallet

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 744
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 913
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Nån som har förslag på sadel som är kort, passar hög manke med rygg åt det lite rakare hållet. Främsta problemet är att hästen har kort...
Svar
1
· Visningar
573
Senast: caballus
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 626
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar