glittersprayerna- tillåtet?

Sv: glittersprayerna- tillåtet?

Jooo... många av reglerna i TR är ganska fåniga tkr jag (ang hästens utrustn).

Men jag tycker att det är konstigt om glitterspray inte är tillåtet... På dressyrLag-SM 2005 så sålde man glitterspray på tävlingsplatsen. Och jag har sett ekipage ha det när de tävlar, och ingen har sagt något.

De kanske inte såg det.. fast jag brukar inte heller säga nåt även om jag ser det.

tar en knapp, kan tänka mig att det är OK i måttliga mängder att man inte spreyar hela hästen full med glitter, men lite som man knappt märker kan funka (ngn som vågar testa?? =) ) sen tror jag med att det är så nytt så dom på förbundet har inte fått upp ögonen för det änn, men som snagt vet inte men om det är så att det är folk som tävlar med det så kan nog vissa dommare tillåta det om det inte är för markant eller så, eller så ser dom det helt enkelt inte

(oj vad mycket och rörigt det blev hoppas ni förstår vad jag menar)

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 458
Senast: Nevermind
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 331
Senast: shia
·
Gnägg Jag har alltid varit en hästgalning. Men det senaste året har det bara gått utför. Jag går just nu på gymnasiet och mycket tid går till...
Svar
13
· Visningar
2 289
Senast: Nielaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka