Tack!
Ska absolut besökas i sommar.
SjÀlv tycker jag att rÄda gelato har snÀppet godare glass av de tvÄ. Men det Àr nog snarare tycke och smak Àn att nÄgon gör sÀmre glass Àn den andra. För bÄda stÀllena har riktigt god glass.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!
Ska absolut besökas i sommar.
Naaaaaj Biltemas Ă€r ju den goda gjord pĂ„ typ⊠pulver, och McDonalds har en vĂ€tska som de fryser och den blir banne mig alltid lite isig och inte krĂ€migâŠMcd har vare bra tidigare Ă„r.. har dock inte Ă€tit sĂ„n pĂ„ kanske 3 Ă„r
I U
I Hjo finns det fantastiska glasstillverkare
Verkligen dom BĂSTA!Ăr ni i Göteborg och vill ha hemgjord glass sĂ„ kan jag rekommendera RĂ„da gelato eller Gelaterian. BĂ„da har hemgjord glass och Gelaterian tog hem vinsten i glass-SM i Ă„r.
JaDu menar Ottoglass?
I deras kiosker kan man alltid bestÀlla delad kula, dvs man betalar för en stor kula men fÄr tvÄ smaker
HÄller med! RÄda gelato har gudomlig glassSjÀlv tycker jag att rÄda gelato har snÀppet godare glass av de tvÄ. Men det Àr nog snarare tycke och smak Àn att nÄgon gör sÀmre glass Àn den andra. För bÄda stÀllena har riktigt god glass.
Köpte Magnum idag, har den inte blivit mindre senaste Ären?
Tror du att det Àr @Bison som mejlar och ber om mindre glassar?Ja den har blivit mindre. Enligt Unilever pga den rÄdande hÀlsotrenden. Glassen har fÄtt fÀrre kalorier (= mindre storlek) eftersom konsumenterna efterfrÄgar att det ska vara lÀttare att vÀlja ur ett hÀlsoperspektiv
Och priset glömde de givetvis att sÀnka relativt storleken
Tror du att det Àr @Bison som mejlar och ber om mindre glassar?
Samma upplÀgg finns pÄ kanalkrogen Delimo i Berg, om man inte orkar köa eller Äka sÄ lÄngt. FÀrre alternativ dock, men ÀndÄ en hel del.Har stÄtt max 30 min i kö, helt klart vÀrt
Glassen i sig Àr ju inte amazing, men upplÀgget Àr roligt
Samma upplÀgg finns pÄ kanalkrogen Delimo i Berg, om man inte orkar köa eller Äka sÄ lÄngt. FÀrre alternativ dock, men ÀndÄ en hel del.
DÀr har jag faktiskt aldrig varit. FÄr bli ett besök, Berg Àr fint!
Serverar de ocksÄ mjukglass till hunden?
Ăr ett stort plus med SmultronstĂ€llet, vĂ€ldigt hundvĂ€nliga
Det vet jag tyvÀrr inte. Har aldrig sett nÄgon hund dÀr, sÄ gissningsvis inte.