Glasspriser

Och är man på norra delen av österlen o en bit in i mittskåne så är Ottosson glassen jätte god

Jag tycker att de har mesig smak. Beställer jag en nougatglass så förväntar jag mig att den ska smaka ordentligt av nougat. Jag tycker att många av deras smaker som jag smakat varit mesiga. Just av de med choklad, nougat, hasselnötter osv. Vi har de här i stan också och alla är som tokiga i den. Men jag är inte lika frälst som alla andra. Lägger hellre mina pengar på en god Häagen dasz.

Jag tycker att de har mesig smak. Beställer jag en nougatglass så förväntar jag mig att den ska smaka ordentligt av nougat. Jag tycker att många av deras smaker som jag smakat varit mesiga. Just av de med choklad, nougat, hasselnötter osv. Vi har de här i stan också och alla är som tokiga i den. Men jag är inte lika frälst som alla andra. Lägger hellre mina pengar på en god Häagen dasz.
Ja jag förstår verkligen inte vurmen för ottoglass. Rebrandad åhusglass liksom

Nu har jag kikat! :D Man kan visst välja både storlek på kulorna och antal kulor, men priset för en normal kula är i alla fall £2, så vad blir det? Typ tjugofem spänn?
Det är i alla fall ett hemskt poppis glassställe och de gör in egen glass, så jag antar att den är god också. Hemskt många smaker har de!

Nu har jag kikat! :D Man kan visst välja både storlek på kulorna och antal kulor, men priset för en normal kula är i alla fall £2, så vad blir det? Typ tjugofem spänn?
Det är i alla fall ett hemskt poppis glassställe och de gör in egen glass, så jag antar att den är god också. Hemskt många smaker har de!
Inget pris jag skulle reagera på som högt här i Sverige!

10053B48-11E8-4482-AF63-737E5F3E733C.webp

Första rundan resulterade i Solero-sorbet! Persika, mango, passionsfrukt och ananas

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 791
Senast: cewe
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 054
Senast: fejko
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 618
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 806
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bra gårds och stallhund
  • Storlek röd Kong?