Glaskonstnär som målar på vinglas

moster

Trådstartare
Ingen aning om man får göra såna här trådar men vi prövar :D

Jag har i flera flera år följt en tjej från USA som målar av hästar, hundar på bla vinglas. Så man skickar sin bild hon målar av både humoristiskt men även bilder som är realistiska.
Jag har länge tänkt att jag ska köpa dessa glas till min mamma i present, men dragit mig lite för både för frakten, tull m.m. men även för hur dom här glasen ska klara sig från USA.

Min fråga till er är alltså om ni vet om någon konstnär här i Sverige som målar djur på glas? :)
 
Ingen aning om man får göra såna här trådar men vi prövar :D

Jag har i flera flera år följt en tjej från USA som målar av hästar, hundar på bla vinglas. Så man skickar sin bild hon målar av både humoristiskt men även bilder som är realistiska.
Jag har länge tänkt att jag ska köpa dessa glas till min mamma i present, men dragit mig lite för både för frakten, tull m.m. men även för hur dom här glasen ska klara sig från USA.

Min fråga till er är alltså om ni vet om någon konstnär här i Sverige som målar djur på glas? :)
Målar vet jag inte men ets och annat etsar hästar på glas.
Jag har en otroligt fin skål med etsning av min häst..
 
Jag vet om en tjej som målar hästar på vinglas här i Sverige, vet dock ej om hon målar av ännu. Det finns även en i UK som målar av. :)
 
Jag vet om en tjej som målar hästar på vinglas här i Sverige, vet dock ej om hon målar av ännu. Det finns även en i UK som målar av. :)
Jag vet inte om man får skriva här i tråden? Men om inte - skulle inte du kunna pma mig vad hon som målar i Sverige heter? :)
 

Liknande trådar

T
Hästmänniskan De senaste veckorna har jag kartlagt vilka av Sveriges ridföreningar som använder sig av krypterad dataöverföring (TLS, även känt som...
Svar
14
· Visningar
1 798
Senast: Stereo
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 544
Senast: cirkus
·
Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 371
Senast: cherie
·
Tjatter Välkommen till teminsstarten på Stall Hästlyckan. Härmed meddelas att du blivit antagen till årets nybörjargrupp för vuxna och vi...
64 65 66
Svar
1 300
· Visningar
50 519
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp