Glaður Regional - SM-kval 20-21/5

S

Svíþjóð

Någon som ska till Toftinge idag/imorgon och vill vara snäll att bidra med resultat/bilder/info för oss trista typer som inte är där?

Sv: Glaður Regional - SM-kval 20-21/5

Vet bara resultatet för en :p
Felicia Gilbertsson och Freyr frá Nystú kvalade äntligen till A-klass i femgång och SM i dressyr :D
är så glad för dom :D :love:

Ett resultat är ju bättre än inget alls :idea:

:rofl:

Gud vad roligt, vad fick hon för poäng?? :)

Ju jättefin?! Det är klart han är ;)
Nej, seriöst så är jag jätte jätteglad för deras skull!!!

/Malin

ingen som har lite fler resultat??

Vet bara att det inte gick lika bra i A-klass uttagningen för samma ryttare då pålle inte riktigt var på humör :p
men han är duktig ändå :love:
han är så GRYMT rolig att rida :D

ingen som var där ?

satt som dommarsekreterare på lördagen... mycket bra ekipage men många "halvdanna" oxå...

Super glad för Flisans skull!!! Satt och höll tummarna hela tiden när jag hörde domarens komentarer....

Senast ändrad:

*knapplån*

Idag är jag LYCKLIG, tävlade Landis SM-kval på Säve i helgen.
Fick hemska 4.83 i T1, men det blev iaf B-final. Väl där lyckades vi höja oss till 5.50, rekord för oss i T1!
Sedan blev det Sm-kval i V1, 5.80, och dressyren vann vi med fina 6.33- Det bådar gott inför Wången! :bump: :bump:

Sedan råkade jag bli med unghingst också, e. Birkir ue. Aegir från Olstorp, väldigt lik Birkir som ung, mkt attityd.... men det är en annan historia :p

Någon som vet om resultaten från denna tävling finns att finna någonstans?

GRATTIS Maria! Så kul!
Och unghingst e:Birkir låter inte helt fel! Skall bli spännande att se vad det blir av den.

/Malin

nu finns resultaten på SIFs hemsida. Kommer nog att läggas upp på gladur.se oxå!!
/Lina

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 196
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 594
Senast: Gabby_Ossi
·
Skola & Jobb Jag sökte i höstas en tjänst som det krävs tester och godkännande på dessa innan antagningsprocessen ens startar, sedan ganska...
Svar
18
· Visningar
2 491
Senast: Motacilla
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 036
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30