gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Sv: gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

Åh, detta var ju "min" bild.

Kolla förbygeln, det var Solouys turförbygel och den gick sönder på Valla. Fru Solouy ville gå och köpa ny men fick inte för maken, detta var ju turförbygeln. Han får gå med den såhär sa han... :rofl:

Ingen annan än Jos kan se cool ut med en polo uppdragen över hakan... Han lär även vara väldigt trevlig.

Såhär berättade en svensk mycket framgångsrik tränare och kusk om första gången han såg Jos och han visste inte vem det var: Det var en Elitloppsdag på Valla. Jag hade precis bytt om och kom ur omklädningsrummet och där stod en kusk, hela han glänste. Bootsen blänkte, hjämlen blänkte, ja, hela han verkade polerad. Detta berättades när vi diskuterade Jos boots med guldspännen som han hade en av gångerna han var i Sverige och körde förra gången.

Vi behöver lite mer Glamour i travet. Glamour var årets tema på Prix d'Amerique. :bow:

Glamour är jose!!!!!! han träffat han och jag digga han!! så jäkla cool....

sån förbygel använder man i belgien.... normalt att ha där... man tar bort den remmen som sitter mellan frambene.. ifall den skulle gå sönder och börja slå på benen...:banana:

Kool brukar gå med en vanlig förbygel. Jag vet att den gick sönder på Valla...

vems tur är det att lägga in bild?:cool:

Det är Cissis tur, men eftersom h*n inte har lagt in någon på flera dagar så kanske någon annan känner sig manad. Tråden dör annars. Nu känner jag mig manad... ;)

hast.jpg

Senast ändrad:

Då tar vi den här... och passar samtidigt på att fråga vart tog den här killen vägen?
7499329.jpg

kusken är iaf Jorma Kontio men hästen är jag osäker på :D

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 520
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Låst
Hästhantering På förekommen anledning sitter jag och funderar på det här med hästar som springer på/över en människa, vilket ju i bland haft en...
16 17 18
Svar
351
· Visningar
15 534
Senast: Hedinn
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 680
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama