gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Sv: gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

Han har en syster som tävlade framgångsrikt i Sverige och vars namn leder tankarna till bilar.

Hum, jag känner åxå igen pållen.. men va va 17, inte kommer ja ihåg namnet nej..

Nu får ni en jättelätt ledtråd:

Hästens namn leder osökt tankarna till naturkatastrofer.

:)

Jag måste tryna nu så jag hinner inte lägga in en ny bild. Fritt fram för den som vill fortsätta. Annars letar jag upp en bild imorgon.

God natt.

hmm hitta en lite snabbt bara... skit enkel!!
018trav1.jpg

Senast ändrad:

Qualita Bourbon:d och JPD
Bilden under får mig att längta till bättre VÄDER:bump::bump:

Best In West har varit på Plönninge Naturbruksgymnasium i en vecka på prov, men han funkade tydligen inte som tränaren hade trott så de skickade tillbaka honom..
Själv tyckte jag att han var rätt fin, men när Palle (Paul Robertsson) skulle köra honom så gick de inge bra, hästen var stressad, ögonvitorna syndes och de löddrade som fan om honom..

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 514
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Låst
Hästhantering På förekommen anledning sitter jag och funderar på det här med hästar som springer på/över en människa, vilket ju i bland haft en...
16 17 18
Svar
351
· Visningar
15 519
Senast: Hedinn
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 637
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama