Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om de vill.Dålig koll på programmet men skiljer de sig sen när säsongen är slut?
Ja va fasen var det med doktorn? Jag satt hela avsnittet och sa till sambon att jag känner igen honom så in i...men kommer liksom inte på om han är lik någon (vem i sådan fall?) eller om det är något annat.Tror på bästa säsongen hittills med störst chans på långvariga relationer.
Som flera här innan så tror jag att vårdparet har minst chans dock även om mycket verkar stämma där också.
Jag blev lite rörd av hundkillen och lärarstudenten. De verkar supergulliga båda två.
Gillade det nya inslaget med presenten och rösten. Jag tror det är ett smart upplägg.
Däremot fann jag den gamla deltagaren mest störande.
Helt ot men ögondoktorn var sjukt bekant!
Jag är övertygad om att jag stött på honom i ett vårdsamanhang.
Jag trooooor sonen kan ha varit hos honom för flera år sen. Dock i en annan landsända. Sonen har ett mysko synfel.Ja va fasen var det med doktorn? Jag satt hela avsnittet och sa till sambon att jag känner igen honom så in i...men kommer liksom inte på om han är lik någon (vem i sådan fall?) eller om det är något annat.
Det var verkligen extremt, kan fortfarande inte riktigt släppa det..
Kalles kaviarJa va fasen var det med doktorn? Jag satt hela avsnittet och sa till sambon att jag känner igen honom så in i...men kommer liksom inte på om han är lik någon (vem i sådan fall?) eller om det är något annat.
Det var verkligen extremt, kan fortfarande inte riktigt släppa det..