Nominous
Trådstartare
Sv: Gick omkull och skar sig under knäleden *lite halvstarka bilder*
Ja han blir ju verkligen bättre av rörelsen. Mår betydligt bättre efter det svårt att veta hur mycket man kan och bör röra på dem, vad tycker ni?
Ja fy fan vad jag ojjade mig när jag kom till stallet och väntade på veterinären. Hur fasen ska man få ihop det här på nå bra sätt. Men hon sydde i två timmar. Sjukt noga och lugn. Så jag hoppas det ger resultat. Fint är det iafl är bara totalt livrädd för hur det ska gå när han lägger sig första gången
Är det någon som vet hur pass hållbart det blir efter var dag som går, hur processen ser ut? Tyckte veterinären sa att dag 5 och 6 är mest kritiska. Så jag hoppas nästan han står till dess. Hur länge mår en häst bra utan att ligga ner och sova?
Tack ångesten är hemsk! Kan knappt titta på han utan att må lite illa
Många hästar blir ju bättre av lite rörelse även om det kan vara jobbigt för dom.
Ja han blir ju verkligen bättre av rörelsen. Mår betydligt bättre efter det svårt att veta hur mycket man kan och bör röra på dem, vad tycker ni?
Vad skönt att läsa att han blivit bättre!
och hjälp vad snyggt sytt! När jag såg de första bilderna tänkte jag bara hjälp hjälp hjälp vilket fult ärr men det där läker nog ihop riktigt fint!
Vilken service och en sådan guldveterinär!
Ja fy fan vad jag ojjade mig när jag kom till stallet och väntade på veterinären. Hur fasen ska man få ihop det här på nå bra sätt. Men hon sydde i två timmar. Sjukt noga och lugn. Så jag hoppas det ger resultat. Fint är det iafl är bara totalt livrädd för hur det ska gå när han lägger sig första gången
Är det någon som vet hur pass hållbart det blir efter var dag som går, hur processen ser ut? Tyckte veterinären sa att dag 5 och 6 är mest kritiska. Så jag hoppas nästan han står till dess. Hur länge mår en häst bra utan att ligga ner och sova?
men lilla hästen då
Superfint sytt! Har inte heller så mkt att tillägga än KRAM (vet hur ångest över hästen känns) å lycka till, håller tummarna!!
Tack ångesten är hemsk! Kan knappt titta på han utan att må lite illa