Nu är det snart dags!
Ska ni dit? Yes fredag-lördag
Vad ser ni mest fram mot? Komma bort, sova på hotell och umgås med vänner
Vem tar ni med er? Mamma, bästa kompisen och hennes dotter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det snart dags!
Ska ni dit? Yes fredag-lördag
Vad ser ni mest fram mot? Komma bort, sova på hotell och umgås med vänner
Vem tar ni med er? Mamma, bästa kompisen och hennes dotter
Hur var de i storleken? Såg att de hade rea på hemsidan..Hittade inget av det jag skulle ha men fick i alla fall provat ett par Functional Pants hos Uhip för att göra en storlekskoll. De var väldigt sköna så måste nog bli ett sånt par, men de hade bara med sig blåa par. Visserligen till halva priset, men blått är verkligen inte min grej. Mountain Horse hade ingen monter, så blev inga stövlar eller skor provade, och ingen hade LeMieux-schabrak. Blev väldigt förtjust i en mockajacka från en spansk försäljare, men impulsshoppa för 4000....nja, inte idag.
Köpte kolla masken också till mina 3Hittade inget direkt. Köpte hästgodis och två schabrak. Allt kändes lite trist och avslaget.
Hur var de i storleken? Såg att de hade rea på hemsidan..
jag hörde inte, men jag är på plats och var fast i kön.Någon som tittar på sändningen och hörde vad dom sa om publiken? Släpptes publiken in för sent?
Ah jag förstår! Då måste det vara de dom prata om.jag hörde inte, men jag är på plats och var fast i kön.
Biljetterna börjar gälla 16:30 och dressyren startade 16:30 = tvärstopp i ingången
Bra men tråkigt, eller hur?!Köpte kolla masken också till mina 3
Trådens billigaste besök! Heja dig!Köpte en lakritsrem. Kanske blir en till imorgon
Tråkigt som fan imoBra men tråkigt, eller hur?!