Andromedae
Trådstartare
Nu är det snart dags!
Ska ni dit?
Vad ser ni mest fram mot?
Vem tar ni med er?
Ska ni dit?
Vad ser ni mest fram mot?
Vem tar ni med er?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varit på GHS varje år sen 1983 så det är en tradition som jag ogärna är utan. Var ju orkester förr i tiden spelade under prisutdelningen och ärevarv. Dessutom ingen mässa utan stånd i foajeerna på Scandinavium det var trångt ibland. Så det har förändrats en del.
Jag samlade alla mina gamla program någonstans, minns inte om mitt första är från 82 eller 83. Men minns stånden i foajeerna, speciellt innan rökning förbjöds! Man fick ju ducka under rökångorna.
De har aldrig kollat våra väskor i alla fall. När fick du mejl om det?Jag ska dit ikväll med mamma, med mässan innan
Fick mail om att det var förbjudet att ta med egen mat och dryck in, brukar de kolla sånt?
Vi har alltid haft med egna mackor och kaffe/saft..
Igår tror jag?De har aldrig kollat våra väskor i alla fall. När fick du mejl om det?
Jag ska dit ikväll med mamma, med mässan innan
Fick mail om att det var förbjudet att ta med egen mat och dryck in, brukar de kolla sånt?
Vi har alltid haft med egna mackor och kaffe/saft..
Ja jag tycker det är rätt illa faktisktKanske lite för random men varför är/blir det förbud på fler och fler sådana här evenemang? Det värsta som finns är ju att försöka hitta något smakligt att äta och med risken att råka vilja göra det när alla andra också vill. Förutom priserna. Hur kan det inte vara okej att köpa en biljett till evenemanget för att mannvill ha just en biljett till evenemanget utan mer än så?