I

IsaIrina

undrar om det finns nån get-kunnig person här, finns det ? ska snart få två små getter . väldigt söta . hehe . någon som har sina getter i koppel ibland ..? är det svårt att få dom att vänja sig vid kopplet ? :banana:

Jag har en afrikansk dvärgget och Francess här på forumet har lantrasgetter!

Sv: getter

Jag har mina getter i koppel,eller ja,jag har fyra getter och har en i koppel.Det är inte alls svårt.Lär man dom när dom är små så är det jättebra.Det går bra annars.Men det kan ta några dagar.

Sv: getter

Våra leds dagligen till och från hagen i koppel, den ena är tom inkörd och har en egen liten vagn :D

Liknande trådar

Övr. Katt Så jag har ett fritidshus på landsbygden och en katt som inte är så väl anpassad till livet i utomhus. Men hon är ändå väldigt nyfiken...
2
Svar
23
· Visningar
1 217
Senast: GoLightly
·
Katthälsa Imorgon ska Mrs norris bli vaccinerad och förhoppningsvis få klorna klippta. Superdum fråga - är det bäst att ha sele och koppel på på...
Svar
5
· Visningar
743
Senast: Sel
·
Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
373
Senast: Redfox
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 455
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5