getinbett / böld :(

Mjola

Trådstartare
guuud min häst har fått en jätte stor bölt liknande sak vid saldegjorden alöltså den är jätte stor! kan det vara ett getinbett? dom brukar ju få sådan då men den här var ju så stooor. :crazy:
vad ska ja göra? ja rider iaf barcka nu till den har gått ner annars trycker sadelgjorden mste nog göra ont. ush :crazy:
kan det vara ett getinstick lr vad kan det vara?
:confused: :confused:

Sv: getinbett / böld :(

Har en häst som är känslig för insekts bett. Hon reagerar likadnat iblan. Är troligen en allergisk reaktion på ett bett.

Sv: getinbett / böld :(

ok då behöver ja kanske inte oroa mej! gör du något åt bette då?? :smirk:

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
22 808
Senast: LenaH
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
1 986
Senast: NotlikeI
·
Hästvård Mitt stora kallblod har länge, eller iaf sen jag tog över honom ( lite över ett år sedan ) haft som en knöl på ländryggen, alltså som om...
Svar
4
· Visningar
1 529
Senast: fridiz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama