surprice1985

Trådstartare
Hej! Ska skaffa två dväggetter och ska nu bygga ett litet hus/koja till dom. Vad ska vi tänka på? Meningen är att den ska stå i hagen så de kan få skydd vid regn och att de ska sova där på nätterna.
Tänkte även isolera den.
Vad bör vi ha för mått m,m??

Någon annat vi behöver veta ang. getterna?
Har läst en hel del på nätet och de verkar vara pigga, glada och påhittiga små djur :love:

Sv: Get hus

Köp en lekstuga! Det kan du ofta hitta en billig begagnad. Har en till min minigris.Hon ligger ofta på altanen och solar sig.Blir det kallare så bäddar hon ner sig i halmen inne i stugan.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 296
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 403
Senast: valpköpare
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 529
Senast: Calmiche
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 160

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka