Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag har haft två ggr men lämnat tillbaks en gång och sålt en gång.
det ser jättefint ut på bild men i verkligheten så njaaa.... dessutom var sidostyckerna extremt korta! nosgrimman var däremot stooor så sidorna kom långt bak, såg inte så bra ut. sen blev inte färgen nåt vidare på min häst heller....
har du häst med litet huvud och bred nos så funkar det nog bättre.
Ja, jag har två stycken! Ett svart och ett brunt. De har speciella storlekar, men tycker i övrigt bra om dom! Har cob till båda hästarna , just för att full skulle vara så stora i nosgrimmorna. Det första köpte jag på Falsterbo, fanns bara i cob så vi chansade o köpte det. Mjukt o fint . Det första var dock väldigt törstigt, men det andra var inte alls lika törstig.
Har fått byta ut bridongremmen på bruna kandaret då den blev för kort, samt pannbandet.
Använder det svarta kandaret som träns änsålänge . Achennosgrimman ser exakt likadan ut som GL-kandarnosgrimman, förutom achenfästet.
Jag har ett och jag är jätte nöjd med det, fast jag tror jag har full men ändå så har hästen ganska normalstort huvud. Visserligen fick jag göra ett extra hål på nosgrimman, men det är inte förstort annars.
Mitt blev jätte mjukt och fint när det fick ligga i olja över natten, sen smörjde jag in det.
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Juridik & Ekonomi Om det inte hade varit för att jag kunde begära ut journaler så hade jag aldrig fått veta vad som hände med min mormors faster Elna. Hon...
Kropp & Själ Det är just det - personen ska tycka det är roligt. Det får inte vara för pilligt. Nu är den tekniska nivån typ att spela spindelharpan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.