ge mig råd.

annie_cool

Trådstartare
Hej Snäll hjälp mig att sluta med detta jag gör. Jag har tagit pengar och sånt.Jag ljuger mycket jag vet att det är fel att göra det som jag gör men det är svårt.Snälla hjälp mig att ge mig tips eller nått råd.

jag vill inte få ovänner eller hamna i fängelse.

Hej Snäll hjälp mig att sluta med detta jag gör. Jag har tagit pengar och sånt.Jag ljuger mycket jag vet att det är fel att göra det som jag gör men det är svårt.Snälla hjälp mig att ge mig tips eller nått råd.

jag vill inte få ovänner eller hamna i fängelse.

Hur gammal är du och hur kommer det sig att du började ljuga och stjäla?

Jag är 24 år.

Det vet inte varför jag tar saker det har jag tänkt på men har inga bra svar. Ljuger för att jag inte vill tala sanning tror jag.

Jag är 24 år.

Det vet inte varför jag tar saker det har jag tänkt på men har inga bra svar. Ljuger för att jag inte vill tala sanning tror jag.

Såg i din andra tråd att du bor i en lägenhet där du har tillgång till att träffa personal. Tycker definitivt att du ska ta upp det här med dem så att du kan få ordentligt stöd i att sluta med ditt osunda beteende.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hjälp. Har examinerande redovisning och ska då även ge respons på någon annans arbete. Texten jag har fått är tyvärr inte så bra...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 745
Senast: Badger
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 925
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 277
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 089
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar