Vi gör nog det mesta tillsammans i form av gårdsysslor. Hästarna är mitt intresse men sambon brukar hjälpa till. Mycket för att vi oftast tar alla "djursysslor" i ett svep tillsammans. Dvs gör rent hos höns och ankor, fyller vatten och ser över mat. Sen gör vi samma i lösdriften, mockar, fixar vatten och mat. Han hjälper också till med hästarna ett par dagar i veckan, ibland mer ibland mindre. Men det händer att jag tar alla djur själv och att han ibland mockar lösdriften medan jag är ute och rider, vilket är väldigt uppskattat
Samma sak med övriga gårdssysslor, att röja, hålla ordning och fixa saker löpande gör vi båda två i samma utsträckning och oftast ihop då det är ett sätt för oss att umgås på! Så slår man ut det över tid är det nog nära 50/50. Vilket vi trivs med
Samma sak med övriga gårdssysslor, att röja, hålla ordning och fixa saker löpande gör vi båda två i samma utsträckning och oftast ihop då det är ett sätt för oss att umgås på! Så slår man ut det över tid är det nog nära 50/50. Vilket vi trivs med