Gardiner till sovrummet

Mirre

Trådstartare
Ska köpa nya gardiner till sovrummet (bifogar bild på det, vi har även vita garderober, vit dörr och en ljusgrå byrå)
Vad skulle ni välja för gardiner? Vita, grå eller någon färg?

Men vad tusan, hade ju lagt in bilden. Men den försvann visst så lägger väl in den igen då.

Bifogade filer

• 20180701_095300.webp
    20180701_095300.webp
    189,7 KB · Visningar: 100
Ska köpa nya gardiner till sovrummet (bifogar bild på det, vi har även vita garderober, vit dörr och en ljusgrå byrå)
Vad skulle ni välja för gardiner? Vita, grå eller någon färg?
Jag hade nog valt någon stark men lite dov färg, som t.ex. blågrå, burgundy, mörkgrön, osv. Kanske med något mönster som innefattar grått för att matcha resten av inredningen?

Jag hade valt gråa gardiner. I sovrum är det ypperligt med grå mörkläggningsgardiner. Vi har från Hemtex, blackout. De är jättefina!

Lutar åt gråa gardiner, alternativt gråmönstrade. Håller med om att mörkläggning är ett måste

Liknande trådar

Hemmet Planerar att köpa nya garderober till sovrummet (eventuellt platsbyggda) och har varit inne på skjutdörrar denna gång. Dels för att...
Svar
10
· Visningar
614
Senast: corzette
·
Hemmet Nu har vi bott i huset i ett år! 😊🎂 Det har gått så fort och vi har ännu inte fått nån snits på det här med förvaring och organisering...
Svar
0
· Visningar
123
Hemmet Det står helt still i huvudet, men visst finns det väl ett begrepp för dörrar som har det här mönstret/strukturen? Hade dörren haft...
Svar
7
· Visningar
516
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 577
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar