Garderobsblomma

Flavor

Trådstartare
Någon här som tagit sticklingar på garderobsblomma eller på annat sätt förökat den?

Har läst att sticklingar ska ta extremt lång tid och vara svårt att få till, smidigaste ska vara att helt enkelt dela plantan som jag förstått det.

Är det omöjligt?

Sv: Garderobsblomma

Jag har delat mina plantor när det blivit trångt i krukan, har gått jättebra. Bara att "bryta" isär.

Sv: Garderobsblomma

Ska göra det med så fort jag köpt nya krukor.

Har tagit en stickling nu som fortfarande lever iaf, och en "gren" som står i vatten i hopp om att det ska bli rötter, det ska gå men ta lång tid vad jag har förstått.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
423
Senast: Unafraid
·
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
476
Senast: tanten
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 611
Senast: corzette
·
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 763
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar