Går det att hitta honom?

@AraSlei För mig känns det ovanligt att man går så pass mycket på utseendet att man till och med bemödar sig att man forskar och ringer runt för att försöka få tag i personen. Man har ju inte ens hejat på varandra?! Tycker det känns som världens lotteri, men det är väl för att jag anser att attraktiva människor finns det överallt men attraktiva personligheter är mer sällsynt. För mig skulle det kännas helt befängt, och meningslöst, att försöka forska fram vem den attraktiva personen som gick förbi mig på gatan var UTIFALL hen är min drömpartner! Tycker det ändå är annorlunda om det är en person man attraheras av utseendemässigt men som man ändå stött på några gånger och således har en någorlunda uppfattning om. Eller som det är väldigt enkelt att ta kontakt med, t.ex. grannen man stöter på i hissen.

Äsch, jag svamlar, vet inte vad jag vill ha sagt... Kanske bara att det känns befängt för min del men det betyder ju inte att det kan vara vanligt förekommande eller helt förnuftigt för andra :)

Jag hade en ursnygg kille på mitt jobb (där jag städade) vi sa aldrig mer än hej till varandra. Han slutade där, och jag kunde inte sluta tänka på hur snygg han var. Stalkade upp honom på Facebook och skickade iväg ett mail, och ja vi är fortfarande ihop :)
 
@cherie : Ja, jag förstår precis hur du menar. Jag reflekterade faktiskt över det igår kväll, i samma sekund som jag skrev att han "blivit kär" och försökte byta till ett annat uttryck, anade att folk skulle reagera på det. Men jag var för lat och gav upp, och således fick "kär" stå kvar.

Jag håller med både dig och @niphredil nästan helt och skulle tycka det var både galet och creepy om någon gjorde så mot mig. Den (försvinnande) lilla del av mig som är lite romantiskt och spontant lagd tycker dock att det är en lite söt historia, och framförallt tyckte min vän att det var helt fantastiskt! Hon blev jättesmickrad, så jag antar att det beror väldigt mycket på ens egen personlighet hur man tolkar och hanterar en sådan situation.
 
Alltså nu kommer det låta desperat MEN..

Jag var på kryssning med Birkabåten i fredags. Träffade på världens mysigaste pojke som jag klickade med totalt. Vi myste mest hela kvällen/natten men det blev inget mer än kli på ryggen. Vare sig han eller jag tyckte kryssningsligg var något att ha , bland allt annat vi tyckte exakt likadant om.
Jag sov i hans hytt och på morgonen så påpekade han att frukosten slutade om en halvtimma. Jag som älskar frukost fick bråttom, pussar honom hejdå och sedan ger mig iväg. UTAN ATT TA HANS NUMMER!!!!!!

Allt jag vet är att han var där med sitt jobb, och som jag förstod det så vad han truck/kranreperatör. Hans "översittare"/chef heter Rickard och han själv heter Calle (eller ja.. alla sa/kallade honom det hela tiden.. haha) och är ca 25-26 år. Bor i Farsta.

KAN man hitta någon på dessa kriterier eller ska jag ge upp? Haha. ÅHH!! :(

jag är mästaren på googling.. hittade flera företag i farsta som skulle kunna vara de rätta. haha jag blir taggad som om det vore en utmaning. ska fortsätta leta. hittade den här iaf. men tror inte de hjälper så mkt. kommer mera

http://www.mobilkranforeningen.se/medlemsforteckning
 
hittade mera, här borde du kunna hitta
http://www.industritorget.se/

Saken som gör det lite knepigare är att det behöver inte vara ett företag just i Farsta. Det är bara han som bor där.
Jag stalkade lite på kompisens ragg och han bor i Upplands väsby.
Men det jag vet om mitt ragg är att han jobbade lite som servicekille. Åkte ut till bland annat byggplatser för att reparera kranar osv, sedan vad dom andra i företaget pysslade med har jag ingen direkt aning om. För ibland så försvann hörseln till ett annat sinne. :angel::D

Imorgon orkar jag nog inte vänta längre så tänker slänga iväg ett sms till kompisens ragg, hur pinsamt jag än tycker att det är. Wish me luck!
 
Vilka gulliga historier ni andra har kommit med. Ni gör mig ännu mer taggad på att faktiskt leta upp honom.
Har dock funderat på OM jag vill ha kontakt med honom, tror jag skämde ut mig lite. Men som någon skrev, det är så himla spännande med "jakten".
 
Alltså nu kommer det låta desperat MEN..

Jag var på kryssning med Birkabåten i fredags. Träffade på världens mysigaste pojke som jag klickade med totalt. Vi myste mest hela kvällen/natten men det blev inget mer än kli på ryggen. Vare sig han eller jag tyckte kryssningsligg var något att ha , bland allt annat vi tyckte exakt likadant om.
Jag sov i hans hytt och på morgonen så påpekade han att frukosten slutade om en halvtimma. Jag som älskar frukost fick bråttom, pussar honom hejdå och sedan ger mig iväg. UTAN ATT TA HANS NUMMER!!!!!!

Allt jag vet är att han var där med sitt jobb, och som jag förstod det så vad han truck/kranreperatör. Hans "översittare"/chef heter Rickard och han själv heter Calle (eller ja.. alla sa/kallade honom det hela tiden.. haha) och är ca 25-26 år. Bor i Farsta.

KAN man hitta någon på dessa kriterier eller ska jag ge upp? Haha. ÅHH!! :(

Läste inte tråden först, såg att du redan hittat honom :-)
 
Åh, vad roligt att du har hittat honom. Jag tycker alltid såna här historier är jättespännande, men skulle aldrig våga chansa så själv. Leva genom andra? :p

För övrigt kan jag hålla med de som tyckte det var lite skrämmande med en person som blir "besatt" av någon som de sett en gång genom en bilruta, men så har det ju absolut inte varit i TS fall, så här är det bara spännande. :bump:
 
@sky_fly Så vad händer nu? Har i skickat/ringt något? :bump:
Vi snackar lite via sms och han blev jätteglad över att jag lyckas stalka upp honom! Han hade tydligen försökt få ögonkontakt med mig under hela lördagen men trodde att jag dissade honom. Han vågade inte gå fram och säga hej.
Vi har varandra på fb nu också och han är himla flörtig, galet charmig och i mina ögon jättefin. :D
Får se vad som händer i framtiden.. ;)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp