Går det att få gubbsjuka slemproppar att förstå att de gör fel???

P

prallan

Min sons flickvän (19år) fick ett riktig slemmigt mess på fejjan av en gubbe på hennes kurs. Hon visade sonen bild på gubben och det visade sig att han jobbar på min mans jobb! Mannen var på gubben att det var inte ok. Men nu! Då messar han tjejen igen och frågar hur hon kunde göra så mot honom!?!?!?
Alltså, finns det något sätt att få gubben att förstå att han är så djävla fel ute, eller är dom hopplösa fall????

Det hjälper sällan att tjafsa.

Jag är ingen snäll person.
För mig skulle det vara helt självklart att polisanmäla.
Som andra steg skulle jag ta kopia på polisanmälan och lämna till sonens chef så chefen vet vad den ena anställde gör mot den andres partner.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 495
Senast: Pratsch
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 516
Senast: Imna
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 260
Senast: monster1
·
Övr. Barn Förhållandet med barnets pappa är så gott som över. Han är inte en lätt man att leva med och jag är så arg på mig själv som skaffade...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
28 484
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar