Sv: gångartbilder Konstruktiv kritik 4
Tack för svar .
Jo det stämmer, hon är ganska seg/ man får jobba mycket för att hon ska röra sig. Kan beror på att hon nästa aldrig rids och är då pga det överviktig.
Det är jag som är tyttare på båda bilderna, å ja det stämmer vädigt bra på mig, tittar nästan alltid snett ner (har sett det många gg när folk har fotat).
Det verkar som att våra "kritiker" ligger lågt med kommentarerna just nu tyvärr. Men jag kan försöka mig på lite och säger jag något galet får ni gärna rätta mig då. Jag gillar utrycket på hästen men bilderna ger ett intryck av att hästen är lite energifattig och saknar något av den kraft bakifrån som jag hade velat sett. När det gäller ryttaren på översta bilden ser det lite ut som om hon skulle ha samma problem som jag dvs titta lite snett ner mot hästen när man koncentrera sig vilket gör att man drar med sig hästen. Men som sags tycker det ser väldigt trevligt ut även om de på översta bilden ser lite spänt ut.
Tack för svar .
Jo det stämmer, hon är ganska seg/ man får jobba mycket för att hon ska röra sig. Kan beror på att hon nästa aldrig rids och är då pga det överviktig.
Det är jag som är tyttare på båda bilderna, å ja det stämmer vädigt bra på mig, tittar nästan alltid snett ner (har sett det många gg när folk har fotat).