Sv: Gammla min häst serier av Lena furberg
HEJJJ!!!
Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeena! Skriv något. Vet ju att du finns här
HEJJJ!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeena! Skriv något. Vet ju att du finns här
Oj då, det kanske de inte var...
kl
den här minns jag och den är väl relevant för den här sidan
!!
Secretariat, lejonhjärta, en alldeles egen häst, var också bra, och det är jättekul att kolla på bilderna i listan, gud att jag kommer ihåg i princip alla bilder men inte namnen??
sen var det en med en enhörning som jag tyckte var fånig . resten var typ livets höjdpunkter
Jag har äntligen kunnat börja köpa min häst igen eftersom dottern börjar bli så stor nu! Lena, du var/är en stor idol för mig och jag försökte rita hästar som du men de blev aldrig ens i närheten...
kl
Nån av mina favoriter måste vara "Salam Alakum" (tror jag den hette), om en tjej som köpte ev svart arab.
En annan favorit var en som jag inte kommer ihåg vad den hette, men om en ridskoletjej som en hel termin fick rida en svår och tjurig märr, de hade massa problem men i slutet förstod de varandra och stoet var jättetrevligt.
I övrig har en massa underbara serier redan nämnts.
Sommaren med skräcken, Gråben, Danilo etc
Lena, Lena.. När kommer det egentligen samlingsalbum med BARA dina serier? Jag tjingar första exet! (Och andra, så att jag har ett i reserv ifall jag nöter ut ett! )
Hur fick du tag i alla sanna berättelser? Var det folk som kontaktade dig eller du som kontaktade dom?
Jag ska visa den här tråden för förlaget så får vi se! Tack!!!!!!!!!!!!
Jag köper direkt! Minst 2 ex, förmodligen fler!
Jag köper direkt! Minst 2 ex, förmodligen fler!
Lena, Lena.. När kommer det egentligen samlingsalbum med BARA dina serier? Jag tjingar första exet! (Och andra, så att jag har ett i reserv ifall jag nöter ut ett! )
Åh gud, dessa älskade serier!! Jag har sparat massor med gamla tidningar och härom dagen läste jag massa gamla serier av Lena Furberg. Stallgänget på tuva är ju en klar favorit. Även "Bara inte Billy", "Den riktiga Pyrola" är några jag minns Oj som man grinat och till dessa serier Så himla bra, och man blir aldrig för gammal för att läsa dom!