Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tvinga dem att trycka upp den till jul, så blir den garanterat årets julklapp
sen var det en serie om Trakhenare, en kille som kunde rida den svåraste, någon morfar som varit stuterichef el nåt?? Minns inte så mkt men jag minns känslan Sedan dess har jag varit svag för trakhenare
Var den av Lena?
Rainstorm Rose tror jag den hette?
Silverfalken och Gråben....och Trollhästen...
Åååh vad många bra serier Lena har gjort! Och så skulle man ju gärna läsa alla dom nyare serierna också...jag slutade väl läsa Min Häst 87 eller så, och efter det har det bara blivit tjuvläsning hos kompisars barn nångång ibland
Vill VERKLIGEN ha ett Lena-album
Nej det var inte Lena...men minns den också väl! Hette inte hingsten Mogul?
Ja, och den var också sann! Liksom en, som jag inte själv minns namnet på..... En häst som "försvann" i sin hage (?) och som återfanns i en näckrosdamm, stående på bakbenen med bara mulen och ögonen över v attenytan. Vilken serie var det?? (Att jag bara kan ställa en sån fråga, jag borde ju veta....)
Åh den om en pojke och hans vita ponny silver som är gammal och sen händer något med en drake i ett kärr och sen föds det ett föl som gnäggar åt pojken, så är det silver som blivit pånyttfödd. SÅ himla bra! Grinar nästan att tänka på det...haha
Ja, och den var också sann! Liksom en, som jag inte själv minns namnet på..... En häst som "försvann" i sin hage (?) och som återfanns i en näckrosdamm, stående på bakbenen med bara mulen och ögonen över v attenytan. Vilken serie var det?? (Att jag bara kan ställa en sån fråga, jag borde ju veta....)
KL
Och tacktackTACK till alla, ingen glömd! Jag ska skicka tråden till förlaget på måndag och hoppas att det kan bli något! Tack allihopa - jag är alldeles tagen och väldigt glad!
Lill-Kvicka
Nepp, tror inte det
Förutom de redan uppräknade minns jag Spökryttaren, Lejonhjärta och Jojje och gänget
Att välja en favorit bland alla kan jag inte