Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Förlåt för att jag drar igång en gammal tråd,
men jag vill bara säga att jag skulle svimma av
lycka om de kom ut samlingsalbum med Lena Furbergs serier.
Jag har suttit och läst hela tråden och bara lipat!
Ni anar inte hur mycket Lenas serier har betytt för mig!
Förresten, någon som kommer ihåg serien "Min blå fågel"?
Jag såg att den nämndes i tråden och jag kommer ihåg att
den var en av mina absoluta favoriter.
Dock minns jag inte så mycket av den, konstigt nog.
Det är verkligen skumt, för jag kan nästan alla serier
som Lena gjort utantill.
kl
Charlie´s race
Älskar den.
Det KOMMER!!!!! Första 2 delarna till jul
Sen kommer jag ihåg en om en arg ridskolehäst ingen gillade, som en flicka fick rida efter lektionen och den började gå som en dröm. Någon som minns vad den heter?
Ja, ett sto va? Hon reds utav ridläraren och flickan fick väl kämpa som fan med henne? Kan den ha hetat Världens värsta häst?
Och i slutet blir hon givetvis världens bästa häst istället!
De är färglagda på nytt men I övrigt är de alltså .... gamla....! För Alltid Fri, Gråben, Svarta Bjorn, Solöga, Försteskötare, Silverfalken, Pärla....... Det blev världens nostalgitripp för mig också, jag hade nästan glömt bort dem..
Den hette "Stallets värsta häst", och hästen hette Soraya.Sen kommer jag ihåg en om en arg ridskolehäst ingen gillade, som en flicka fick rida efter lektionen och den började gå som en dröm. Någon som minns vad den heter?
Oj!Tack!!!
De är färglagda på nytt men I övrigt är de alltså .... gamla....! För Alltid Fri, Gråben, Svarta Bjorn, Solöga, Försteskötare, Silverfalken, Pärla....... Det blev världens nostalgitripp för mig också, jag hade nästan glömt bort dem..
Tack!!!