Gammelrosa tights och blå t-shirt?

alazzi

Trådstartare
Kommer jag att bli utstirrad på gymmet med denna kombination? Bättre med en svart överdel? Fick tag på ett par jättebilliga tights i gammelrosa som jag köpte utan att tänka mig för. Det fanns matchande överdelar men fullt så rosa vill jag inte vara.
 
Kommer jag att bli utstirrad på gymmet med denna kombination? Bättre med en svart överdel? Fick tag på ett par jättebilliga tights i gammelrosa som jag köpte utan att tänka mig för. Det fanns matchande överdelar men fullt så rosa vill jag inte vara.
Absolut inte! Finns jättemycket träningskläder i olika färger och mönster. Kunde inte bry mig mindre över vad andra har på sig på gymmet.
Jag går dit, tränar och åker hem. Brukar sällan stå och glo på andra. Ha på dig vad du vill! 😊
 
Verkligen inte! Jag kan såklart inte tala för andra, men enda gången jag reagerar på vad folk har på sig är om jag ser nåt som jag tycker att fint och skulle vilja ha själv. I övrigt bryr jag mig inte om vad andra har på sig.
 
Kommer jag att bli utstirrad på gymmet med denna kombination? Bättre med en svart överdel? Fick tag på ett par jättebilliga tights i gammelrosa som jag köpte utan att tänka mig för. Det fanns matchande överdelar men fullt så rosa vill jag inte vara.
Jag har sett folk träna i de mest färgglada eller gråtråkiga kläder. Säckiga tshirts, mysbrallor i skumma färger.

det är väl inte kläderna man går dit för?
 
Kände att jag vill visa outfiten 😊
 

Bifogade filer

  • 20230213_131413.jpg
    20230213_131413.jpg
    209,3 KB · Visningar: 122

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
13 170
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Hej! Jag skriver väl mest för att dels kanske få råd och sedan höra att det finns fler än jag.. Som rubriken lyder så har jag svårt att...
2
Svar
22
· Visningar
3 113
Senast: Snowball
·
Kropp & Själ Hur pratar man med vårdcentralsläkare så att man faktiskt får hjälp? Jag har inte sökt vård på VC på många år nu eftersom de aldrig...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 974
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
16 037
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp