Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut inte! Finns jättemycket träningskläder i olika färger och mönster. Kunde inte bry mig mindre över vad andra har på sig på gymmet.Kommer jag att bli utstirrad på gymmet med denna kombination? Bättre med en svart överdel? Fick tag på ett par jättebilliga tights i gammelrosa som jag köpte utan att tänka mig för. Det fanns matchande överdelar men fullt så rosa vill jag inte vara.
Jag har sett folk träna i de mest färgglada eller gråtråkiga kläder. Säckiga tshirts, mysbrallor i skumma färger.Kommer jag att bli utstirrad på gymmet med denna kombination? Bättre med en svart överdel? Fick tag på ett par jättebilliga tights i gammelrosa som jag köpte utan att tänka mig för. Det fanns matchande överdelar men fullt så rosa vill jag inte vara.
Precis! Jag tittar beundrande på dem som har något extra snygg på sig.Jag kan fastna på att titta på folks kläder på gymmet ibland. Anledningen är dock alltid samma, jag tycker att de har snygga kläder och försöker lista ut var de har handlat.
Många går till gym och vill visa upp sig. Mitt förra gym var fullt av folk som mer stod framför spegeln än tränadeJag har sett folk träna i de mest färgglada eller gråtråkiga kläder. Säckiga tshirts, mysbrallor i skumma färger.
det är väl inte kläderna man går dit för?
Haha. På nuvarande gym är tanktops förbjudna. Fast folk har det på sig i alla fall. Personalen vågar väl inte säja till.Jag är tacksam så länge folk har kläder på sig, men ungefär där drar jag gränsen för hur mycket jag orkar bry mig.
Nog för att jag avskyr allt vad rosa heter. Men så hemska var dom ju inte. Ser helt okej ut Kunde ju varit mycket värre. Tänker typ 80-tal med en sån där baddräkt med string över thightsen och benvärmareKände att jag vill visa outfiten
Ser ju inte alls tokigt ut! Och jag gillar tightsenKände att jag vill visa outfiten
Ja det hade jag inte köpt, oavsett pris.Nog för att jag avskyr allt vad rosa heter. Men så hemska var dom ju inte. Ser helt okej ut Kunde ju varit mycket värre. Tänker typ 80-tal med en sån där baddräkt med string över thightsen och benvärmare
Kommer jag att bli utstirrad på gymmet med denna kombination?