gammalt hästpass?

I

izza

Hej!
Har en fråga, min vallack har ett hästpass, tror jag. :o
Dvs det är det gamla, i lösblad, men INGENTING är ifyllt. Har jag förstått det hela rätt att jag ska skicka in första bladet till SIF, ej ifyllt och de gör det? Ihop med kopia på köpkontraktet så han registreras som min häst samt han ska även chipmärkas i veckan, kopia på det. Hjälp!! :crazy:

Sv: gammalt hästpass?

Maila avelskansliet och fråga! De är mycket snabba och trevliga på att svara!

/Malin

Sv: gammalt hästpass?

en av våra hästar har också ett sånt gammalt pass. genomskinligt med lösa blad som man inte fattar nånting av. jag ringde avelskansliet då jag chipade min häst och enligt dem duger det gamla passet, i framtiden ska alla gamla pass bytas ut men nu hade de tydligen så fullt upp med passtillverkning pga att alla ska ha hästpass innan nästa år så det låg på is så länge.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 488
Senast: Bee
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 919
Senast: valpköpare
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 880
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 412

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka