Sen har ju laminatarken olika stabilitet beroende på.... tjocklek(?) 70-125 MIC hittar jag vid googling.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sen har ju laminatarken olika stabilitet beroende på.... tjocklek(?) 70-125 MIC hittar jag vid googling.
Jag har funderat på det, men det jag har som är laminerat (rallyskyltar) är riktigt stelt? Kortet matas i en rundning på ca 1 cms radius, jag tror inte det skulle funka?
(Förutom att jag inte har en laminerare då. Men det går kanske att bygga av en hårtork? )
PM:a din adress så kan jag skicka några laminerade ark
Alltså, det går att göra två saker. Möjligen är sy på symaskin undantaget. I wouldn't know.Ligger nere just nu, @Myrten var elak och lockade tillbaka mig till ulvspelandet.
Alltså, det går att göra två saker. Möjligen är sy på symaskin undantaget. I wouldn't know.
Kram, hoppas att du mår bättre snart!Det kan eventuellt också vara så att jag tillät mig själv att slappna av lite i min mer maniska sida när jag insåg att jag inte mådde så bra. Jag har lite misstankar att jag "gömde" mig i timme efter timme efter timme med intensivt pysslande för att inte behöva tänka så noga på varför jag höll på att tuppa av om jag försökte gå utanför huset. Men då har jag ingen att skylla på, så det låter bättre att allt är ditt fel.
Kram, hoppas att du mår bättre snart!
Själv funderar jag på om det är värt att försöka få symaskinen att sy i tjock ull eller om jag ska sy för hand på en gång...
Härligt att man kan göra någon nytta! Det är en ullfilt jag har stickat och sen tovat och nu vill jag sy dit ett flanelltyg på "avigsidan" för att göra det lite mysigare. Symaskinen är en Husqvarna Lucy och vi är lite osams då och då...Jag piggnar genast till när jag läser om det här projektet!
Vad är det för maskin och vad är det du ska sy?
Härligt att man kan göra någon nytta! Det är en ullfilt jag har stickat och sen tovat och nu vill jag sy dit ett flanelltyg på "avigsidan" för att göra det lite mysigare. Symaskinen är en Husqvarna Lucy och vi är lite osams då och då...
Jag gjorde faktiskt ett fynd i källaren som jag tror du skulle uppskatta mer... En riktigt gammal symaskin som jag helt hade förträngt att jag hade tagit hand om. Jag skyller på att vi tömde ett helt hus på en helg och gjorde rätt många snabba beslut på vad som skulle vart. Och att det är över 10 år sedan...Oj, den verkar läskigt modern.
Men klart du ska sy på maskinen!
Friskt grälat, hälften flintskallig as I always say.
Jag gjorde faktiskt ett fynd i källaren som jag tror du skulle uppskatta mer... En riktigt gammal symaskin som jag helt hade förträngt att jag hade tagit hand om. Jag skyller på att vi tömde ett helt hus på en helg och gjorde rätt många snabba beslut på vad som skulle vart. Och att det är över 10 år sedan...
Jag får se hur jag gör, fördelen med att sy för hand är att jag kan ta med mig projektet och sy när jag sitter och väntar. Jag ska försöka producera lite bilder senare idag!
Jag tänkte att jag skulle försöka upprätthålla min titel som hedersdoktor i den här tråden
Nä det är inte gjort med symaskin, eller nål och tråd över huvudtaget Men jag tror att @Monstermom förlåter mig
(Höll på att förstöra det hela när jag färgladde det men tror att det blev ändå ganska bra )
Edit: Ifall ingen begriper det, bilden föreställer @Monstermom s lilla Monster
Godkänt?Oh. My. God.
Godkänt?
Jag kan inte heller göra allt det du gör i den här tråden så jag tror att det jämnar ut sigSjälvklart!
Jag önskar jag kunde teckna (rita? måla? ber om ursäkt om jag använder fel terminologi, jag har ingen koll på ämnet ), men nu behöver jag ju inte!
Jag kan inte heller göra allt det du gör i den här tråden så jag tror att det jämnar ut sig