Ööööhh... Du får säga till om jag svarar på fel fråga!
Jag gjorde hålen som jag skrivit om förut, skrev ut en bild med avstånden som vi kommit fram till. 1/5 tum i sidled och... FAN! Skrev jag inte ner avstånden i höjdled!?
Ursäkta mig ett litet ögonblick...
OK, ungefär 5,238, eller något som eventuellt har något med de siffrorna att göra, i höjdled. Justerade alltså prickbilden jag lagt in i tråden tidigare i höjd- och sidled tills måtten stämde och skrev ut. Gjorde så gott jag kunde med noggrannheten på hålen, det blev lite snett och vint här och där men det blev nära nog för att det bör funka för mekanismen att "läsa" kortet. Och ja, sen matade jag försiktigt in det i apparaten? (Och så svor jag, skruvade isär den, plockade ut det avhoppade kortet, skavde av lite plastflis, skruvade ihop apparaten igen, körde igenom kortet en bit, svor, skruvade isär apparaten, plockade ut kortet, skavde av mer plastflis tills hålen började gå sönder, skruvade ihop apparaten, körde in kortet igen, skrek, tände eld på huset, bet ihop, skruvade isär apparaten,plockade ut kortet, tejpade på båda sidor av kortet längs matarhålen, in med det i apparaten, en stunds stilla gråt, skruvade isär apparaten, plockade ut kortet, tog av tejpen på ena sidan, körde in kortet med tejpade sidan uppåt, matade försiktigt igenom det ungefär halvvägs utan totala katastrofer i alla fall, tog en bild och la
försiktigt ifrån mig grejerna innan demonen som bor där inne vaknade från sin tupplur.)