Gamla resultat?

AraSlei

Trådstartare
Ngn som vet var man kan hitta gamla resultat? Mitt sto har varit gotländsk mästare i fälttävlan (tror jag) och jag skulle gärna vilja kolla om det är sant. Har ingen aning om vilket år, men förmodligen mellan 1993 o 1998.. Någon som vet? :confused:

Sv: Gamla resultat?

AraSlei skrev:
Ngn som vet var man kan hitta gamla resultat? Mitt sto har varit gotländsk mästare i fälttävlan (tror jag) och jag skulle gärna vilja kolla om det är sant. Har ingen aning om vilket år, men förmodligen mellan 1993 o 1998.. Någon som vet? :confused:

Gå in på Gotlandsdistriktets hemsida via www.ridsport.se där borde du kunna hitta sådan info eller iallafall få reda på vem du skall kontakta.

Vad heter hästen?

AraSlei skrev:

ojj.. :o de glömde ja visst o skriva.. :angel: hon heter arabesque och är en korsningsponny E: son of a gun

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 149
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
19 014
Senast: Hedinn
·
Foder & Strö Hej! Hur mycket protein och MJ behöver era hästar ponnysar? Förstår att det är extremt inviduellt men lite intresserad av att veta...
Svar
4
· Visningar
730
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 576
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama