Gamla filmklipp- Lydnad

Sv: Gamla filmklipp- Lydnad

Håller med, hunden gör vad den ska och inte ett dyft mer! :p

Vilken skatt!! Tänk om någon filmat vår debut också! Då ser man ju vad som blivit bättre :) själv hakar jag mer upp mig på dina armar än att hunden ser uttråkad ut *ha ha* Jag har själv en hund som lägger av direkt jag sätter en fot innaför en tävlingsplan hur taggad hon än är innan, så det har jag så klart överseende med (heeeelt opartiskt ;))

Han tyckte det där var pissetråkigt ;-)

Hahahaha, jag veet!:crazy:
Ser så sjukt dåligt ut såhär i efterhand, då tyckte man att man var så jävla bra bara för att man kom 4:a eller nåt sånt.:o

Och ja, vad göör jag egentligen med armarna!?

Nåja, det var rätt kul att se såhär i efterhand!:D

Hahahaha, jag veet!:crazy:
Ser så sjukt dåligt ut såhär i efterhand, då tyckte man att man var så jävla bra bara för att man kom 4:a eller nåt sånt.:o

Och ja, vad göör jag egentligen med armarna!?

Nåja, det var rätt kul att se såhär i efterhand!:D

Kul att du tar det med en klackspark iaf :idea:

Kul att du tar det med en klackspark iaf :idea:

Självklart! Skrattade rätt bra för mig själv när jag hittade dem på datorn.;)

Men idag vann vi iaf tävlingen på min klubb. :)Men då är det inte heller samma hund längre!;)

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 378
Senast: Sezziyanen
·
Kultur Jag har sedan en tid tillbaka börjat lyssna på poddar, främst i bilen men även någon gång hemma när jag städar eller liknande. Har...
Svar
15
· Visningar
837
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 796
Senast: Lillefrun
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 759
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård