athena

Trådstartare
Är det nån som vet mer om honom än vad man kan googla sig till? Exteriörbild? Film?
 
hittas det inget på ägarens hemsida? Har för mig jag sett ett par stycken bilder/filmer på GR som ägaren lagt upp på FB...
 
Nej där hittas inget. Jag vet att det legat en film på FB men återfinner inte heller den.
 
Nu vet jag ju inte vad du lyckas få fram när du googlar, men var rätt fattigt helt klart. Finns ett par st löshoppningsbilder som förekommer på flera sidor som jag gissar på att du sett, dessa var lite mer svåråtkomliga: (bilder ifrån andra omgången hoppning hos kwpn) ett, två, tre, fyra, fem.
KWPN ser ut att ha tagit ner filmerna ifrån de omgångar han gick hos dem. Så de går nog inte att komma åt.

Här hittar du testresultaten ifrån Schlieckau. Står sist på första sidan som NN efter Namelus.
 
Man vet aldrig, vissa tycks inte kunna hitta något alls ibland :P
Fråga blädde om de inte sparat hem filmerna?
 
Jag har ju sett honom live ett par gånger, både i stallet och under ryttare.
Han är en verkligt trevlig häst tycker jag. Snygg och ädel. Rör sig bra i galopp ffa. trav och skritt är lite mer normala. Lättriden och ridbar det jag såg - men han var ju bara tre så det var ju inga större krav. Jag har för mig att jag sett honom hoppa uppsuttet (hur kan jag ha så dåligt minne - en stroke kanske som ställt till det O_o).
 

Liknande trådar

Hästvård Hej Finns det nån som verkligen VET vart tornutskottet T13-T15 sitter på ryggraden ca ? Jag har försökt googla, leta i dom böckerna jag...
Svar
3
· Visningar
484
Senast: Elo
·
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
570
Senast: Asko
·
Hemmet Jag har fått nån kråkinvasion runt mitt hus. De byggde bo i skorstenen men den har jag satt igen med nät nu. Men de smutsar ner, ser ut...
Svar
0
· Visningar
262
Senast: Diamonian
·
Hästmänniskan Hej Jag försöker hitta hästfilmer (ev. serier) om en man som red i vildmarken i USA. Eller om det utspelade sig i Kanada? Det var...
Svar
10
· Visningar
869
Senast: Islaend
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bada med häst
  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp